عاشقانه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





 

عاشقانه.زیبا.دختر.قلب

تقدير
اين آخرن قرار ماست واسه همشه من ميرم ميرمو قول ميدم بهت ديگه سراغتو نگيرم
باشه ميرم اما نگو قسمت نبود خدا نخواست نگو كه راه منو تو همه ميگن از هم جداست

پا ميزارم رو دلم تا حل بشه مشكلم از روي اجبار ميرم اگرچه بي تو ميميرم
ميسبورمت دست خدا ميگذرم از حق خودم اما گناه من چي بود اين همه عاشقت شدم

خودت نخواستيو نزار به پاي بختو سرنوشت دستاي بي رحم تو بود آخر قصه رو نوشت
حالا چيكار كنم بگو با اين همه دلبستگي نه ديگه تو حرفي نزن چيزي نداري كه بگي

پا ميزارم رو دلم تا حل بشه مشكلم از روي اجبار ميرم اگرچه بي تو ميميرم
ميسبورمت دست خدا ميگذرم از حق خودم اما گناه من چي بود اين همه عاشقت شدم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط parisa در 22:7 | |