عاشقانه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





 

دختر.دختران زیبا.عاشقانه.

 

دوست دارم

به دلم مونده يه بار اسم منو صدا كني اون غرورو بشكني تو چشم من نگاه كني
به دلم مونده يه بار از ته دل داد بزنم اگه بغضم بزاره اسمتو فرياد بزنم
يه نگاه كنو ببين اين عاشق ديروزه هنوزم آره همون ديوونه ي هر روزه
كه داره تو هر نفس به پاي تو ميسوزه با يه خنجر تو گلو زندوني امروزه
تو دعا كن كه صدام واسه هميشه بميره تا دل عاشق من يه ذره آروم بگيره
تو دعا كن كه تنم اسير خاك بشه عزيز توهمه وجودمي هي روي قبرم خاك بريز
بزار قبل از اونكه ثابت بكني قاتلمي اون صداتو بشنوم بگي هنوز عاشقمي
بزار حتي يه بار ديگه خيال كنم تورو دارم بزار دنيا بشنوه داد بزنم((دوست دارم))

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط parisa در 22:7 | |